שאלות שתמיד שואלים אותנו* :]

 

הירשמו עכשיו וקבלו 30 ימי ניסיון ללא התחייבות!

 

מהם התכנים הכלולים במנוי הבסיס של smart?

שירות הטלויזיה smart מבוסס על חבילת מנוי בסיס זולה מאוד, הכוללת מגוון רחב של תכנים הניתנים לצפיה ללא הגבלה וללא עלות נוספת לקהל מנויי השירות. המנוי הינו מנוי מתמשך מתחדש (אחת לחודש תתבצע הגביה עבורו), ללא התחייבות וניתן לביטול בכל רגע שתחפצו.

חבילת מנוי הבסיס כולל גישה לצפיה בשידורים החיים של חבילת הערוצים הישראליים (כגון ערוץ 2, 10, 1, 20, חינוכית, 24 ועוד) וכן חבילה של מגוון ערוצים מובילים מהעולם באיכות HD.

כמו כן כוללת חבילת המנוי גישה ללא הגבלה לספריות ה-VOD הענפות שלנו ובהן מגוון סדרות טלויזיה, סרטים, תכני ילדים ונוער ותכניות ישראליות.

כמו כן, מנויי השירות נהנים מהקלטה של כל הערוצים החיים 24/7 וגישה לצפיה ישירה של כל תוכנית ששודרה בכל ערוץ לפחות שבוע אחורה! כך שאין צורך להזמין הקלטה או לפנות מקום בדיסק – הכל מוקלט כל הזמן, רק ללחוץ ״צפה״ וליהנות!

שירות smart מציע היום את המנוי המשתלם והמגוון בישראל, כולל גישה ממגוון מכשירים חכמים ואיכות צפיה מתקדמת. הגישה לשירות דורשת חיבור אינטרנט קווי, אלחוטי או סלולרי יציב על מנת להינות מאיכות מקסימלית בצפיה.

אתם מוזמנים להצטרף וליהנות כבר עכשיו מחוויית הצפיה החכמה של smart!

מדוע יש סרטים המוצעים בתוספת תשלום על דמי המנוי?

המשימה שלנו ב-smart היא להצליח להביא לקהל לקוחותינו את התכנים החדשים, האיכותיים והמבוקשים ביותר בעולם, במחיר שפוי ובאיכות בלתי מתפשרת.

על פי נהלי ההפצה של אולפני הסרטים בהוליווד ובעולם, סרטי קולנוע חדשים אינם יכולים להיכלל במסגרת צפיה ללא הגבלה במנוי, אלא מוגבלים לקניה או להשכרה של התוכן על ידי הצופה. זו הסיבה ששירותים המסתמכים על מנוי בלבד יציגו לרוב סרטים ישנים יותר הניתנים להיכלל במנוי.

אנחנו ב-smart החלטנו לתת את הבחירה בידי הצופה – לשמור על דמי מנוי נמוכים ולתת לצופה לבחור האם במקרים מסויימים ירצה לשכור או לרכוש סרט מסויים מחוץ למנוי, ובכך מרוויחים המנויים פעמיים – דמי מנוי בסיס ״רזים״ וגישה לסרטים הכי חדשים בתשלום נוסף, על פי בחירתם!

לשם הרחבת הבחירה ללקוחות, פתחנו להשכרה ורכישה גם ספריות סרטים הוליוודיים שאינם חדשים מאוד, וזאת לאור ביקוש הצופים לעוד סרטים אהובים ומצליחים בשירות.

נשמע נהדר! איך מצטרפים?

ניתן להצטרף כמנויים דרך הטלפון 6400* או באמצעות מילוי טופס ליצירת קשר, או דרך אפליקציית smart בקלות ובמהירות – בוחרים את התוכן בו רוצים לצפות (בתשלום בודד להשכרה/ רכישה של סרט, או ברכישת מנוי), מכניסים את פרטי כרטיס האשראי וזה הכל!

אפליקציית smart זמינה במכשירי מובייל וטאבלט, טלויזיות חכמות ועוד, לפירוט עדכני ראו:

באיזה מכשירים זה יעבוד לי?

איך מנתקים מכשיר משויך?

במידה ויש צורך להסיר מכשיר מהשיוך (במקרה שהמכשיר אינו ברשותכם יותר למשל) – תוכלו ליצור קשר עם התמיכה שלנו בדרך הנוחה לכם ביותר:


מייל:  cs@ccc.co.il
טלפון:
*6400

הכינו מראש את פרטי התשלום (4 ספרות אחרונות, ותוקף של כרטיס האשראי) ואנו נשמח לסייע בביטול המנוי במכשיר הישן והעברתו למכשיר החדש.

כבר הכנתי פופקורן, התיישבתי בספה והסרט לא מנגן לי חלק! מה לעשות?

תכני ה-HD וה-3D שאנו מציעים בשירות מקודדים באיכות הטובה ביותר בכדי להעניק לכם איכות תמונה בלתי מתפשרת וחווית צפייה אולטימטיבית.

נכון, השירות שלנו מוזרם על גבי האינטרנט באמצעות שרתים חזקים ביותר, אך בכדי ליהנות מאיכות צפייה מרבית ורציפה עליכם לדאוג לחיבור אינטרנט איכותי ומהיר בפס רחב וכן על מהירות הורדת נתונים מספקת.

על מנת ליהנות מאיכות מרבית, אנו ממליצים על חיבור אלחוטי של 10Mb לפחות. 

שימו לב! כדי ליהנות מאיכות צפייה מרבית אנו ממליצים לחבר את הטלוויזיה לנתב (ראוטר) באמצעות כבל (חיבור קווי) ולא בצורה אלחוטית (WiFi). במידה ואין שקע רשת זמין ליד הטלוויזיה, ניתן להשתמש ב-Home-Plug המעביר חיבור אינטרנט על גבי רשת החשמל הביתית או במגביר WiFi.

איך אני בודק מהירות גלישה (או) מה אפשר לעשות כשנתקע לי סרט?

על מנת לבחון בפועל את מהירות הגלישה של מכשירכם אל השרתים שלנו, אנו ממליצים לכם לערוך בדיקת מהירות אינטרנט:

  • היכנסו לדפדפן בטלוויזיה החכמה/ממיר.
  • רשמו בשורת הכתובת : https://www.ccc.co.il/heb/General/AboutUs/SpeedTest
  • לחצו על Begin Test
  • התוצאות צריכות להיות: Download גדול מ-5Mbps עבור HD, וגדול מ-10Mbps עבור 3D.

תוצאות נמוכות מכך:
תוכלו לחזור על הבדיקה במכשיר אחר בבית המחובר לאותה רשת (מחשב למשל) ואם התוצאות המתקבלות לא תקינות גם שם, יש לפנות לתמיכה במספר 6400*.
תוצאות במכשיר אחר בבית תקינות:
ורק בטלוויזיה/ממיר לא, ניתן לשכור מטריפל סי מרחיק טווח בעלות חודשית של 10 שקלים כולל אחריות ותמיכה בנושא הטלוויזיה בלבד.
לחילופין ניתן לפנות לטכנאי רשת על מנת לאפשר קליטה טובה יותר של הרשת – ייתכן והחיבור האלחוטי חלש מידי.

האם צפייה ב-smart משפיעה על חבילת הגלישה בסמארטפון?

במידה והטאבלט או הסמארטפון בעלי יכולת גלישה סלולרית (בעלי SIM), אפליקציית השירות שלנו תזהה אוטומטית על איזו רשת אתם גולשים (WiFi או סלולרית) ותתאים לכם איכות צפייה אופטימאלית.

בצפייה בחיבור סלולרי ייתכן ותוגבל איכות הצפייה, וזאת על מנת לשמור על חוויית צפייה רציפה ואולטימטיבית (וגם על מנת לנסות ולהפחית לכם את השימוש בחבילה החודשית).

שימו לב! גלישה סלולרית תלויה במפעיל הסלולרי, באיכות הקליטה ובעומס על הרשת בכל רגע נתון ומיקום גיאוגרפי.

במידה ומהירות הגלישה איטית מידי, לא תתאפשר צפייה באמצעות השירות. אנו ממליצים להתחבר לרשת אלחוטית מהירה ואיכותית כדי ליהנות מחוויית צפייה אולטימטיבית.

השירות שלנו smart אינו קשור למפעיל הסלולרי, מבחינת חיובים או חבילות גלישה, אלא רק למהירות הגלישה המסופקת לכם מאותו ספק. השימוש בשירות בגלישה סלולרית, תתבצע באחריות המשתמש בלבד ובהתאם לחבילה שברשותו. שימו לב כי מהירות גלישה גבוהה הנדרשת לצפייה איכותית, קשורה בהכרח להורדת נתונים מרובה.

אופס.. שכחתי את הקוד שלי, מה עושים?

תוכלו בכל עת לפנות לתמיכה שלנו במספר 6400*, בכדי שנוכל להוציא או לאפס עבורכם את קוד הקטגוריה או התשלום – יש להכין מראש את מספר הלקוח.

קוד תשלום – תוכלו להחליף בעצמכם במעמד הרכישה. כאשר חלון התשלום פתוח בחרו באפשרות: "שכחתי קוד/החלף כרטיס", ומיד תועברו לדף מתן פרטי אשראי והזנת קוד חדש.

איך אני מוצא את מספר הלקוח שלי?

היכנסו לאפליקציה – "החשבון שלי" (פינה שמאלית עליונה בטאבלטים, טלווזיות חכמות וממירים. תחת התפריט בסמארטפונים) – מספר הלקוח יופיע בחלונית. באתר האינטרנט יופיע מספר הלקוח תחת ״החשבון שלי״, ״פרטי החשבון״.

 

יש! קיבלתי קוד הטבה. כיצד אני מממש אותה?

בטלויזיה, באתר ובממיר: בתפריט העליון הזינו את הקוד ב-"הפעל קוד הטבה".

בטאבלט: היכנסו בתפריט העליון ל"מבצעים והטבות" –> הזינו את הקוד ב-"הזן קוד הטבה".

בסמארטפון: יש לפתוח את התפריט, ללחוץ על "מבצעים והטבות" –> הזינו את הקוד ב-"הזן קוד הטבה".

איך מבטלים מנוי?

לביטול המנוי יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במספר 6400*, או לשלוח טופס ליצירת קשר.

*התשובות ניתנות בכפוף לתנאי השימוש המפורסמים באתר